02.01.15

2015, het jaar van de durf

 

Durf... af en toe de pauzeknop in te drukken

 

Durf... tijd te nemen om te evalueren, creatief te zijn, niets te doen

 

Durf... tijd te maken voor jezelf

 

Durf... tijd te maken voor kwali-tijd

 

Durf... 'nee' te zeggen

 

Durf... de lat wat minder hoog te leggen

 

Durf... minder te moeten

 

Durf... prioriteiten te stellen

 

Durf... te stoppen met multitasken

 

Durf... je smartphone uit te zetten

 

Durf... een alternatief te zoeken voor laptop-lunchen

 

Durf... te wachten met het checken van je e-mails

 

Durf... een feestje te bouwen, ook als het heel druk is

 

Durf... je sleutelbos een vaste plaats te geven

 

Durf... hulp te vragen

 

Durf... voldoende slaap te nemen

 

Durf... jezelf te belonen

 

Durf... te relativeren

 

Durf... los te laten

 

Durf... je gewoontes te veranderen

 

Durf... de puzzelstukken in je leven anders te leggen

 

Durf... bij jezelf te beginnen

 

Durf... eraan te beginnen, nu!

 

Durf... te durven

 

Zo word je weer regisseur van je leven,

win je veerkracht en kwali-tijd,

krijg je alles écht afgewerkt,

maak je je dromen waar,

hou je het 'spitsuur' in je leven en werk onder controle,

en wordt 2015 (en 2016) je beste jaar ooit!

 

Happy New Year!

 

________________________________________________________________________________

Life en business coach - Professional organizer Sara Van Wesenbeeck - Foto Ellen Goegebuer2Sara Van Wesenbeeck is ervaren life & business coach, erkend businessmediator & bemiddelaar bij arbeidsconflicten, professional organizer, spreker en auteur. Ze coacht managers, executives, ondernemers en individuen bij het realiseren van een leven met minder stress en meer kwali-tijd. Sara is auteur van Het handboek voor de spitsuurvrouw, Het slimme organizing boek en Het slimme budgetboek en ze is een veelgevraagd expert in de media in binnen- en buitenland. Op haar website www.plusorganizing.be en haar blog 'Sara's L!fesavers' vind je meer slimme tips voor persoonlijke effectiviteit, een gezonde work life balans, prettig leven en werken en slim tijdbeheer.

________________________________________________________________________________

 
(c) foto: Ellen Goegebeur